cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

5 november

Publicerad 2014-11-05 20:48:56 i Allmänt,

God kväll! 
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan. 
 
I måndags var jag ju ledig, igår jobbade jag ynka tre timmar 11-14, väl hemma så blev de 1 timmes PW med mamma och Bebis medan ungarna var på bågskytte respektiv musikal. hemma igen så blev de mat som fick bli hemmagjort potatismos och grillkorv. Resten av kvällen spenderades i stallet med Kenny som sällskap och hjälpreda. 💞
 
Idag har jag varit ledig igen, förmiddagen gick åt till att vika tvätt, bära upp allt, tvätta rent sängkläder, tömt diskmaskinen och fyllt den igen och plockat undan här hemma. Vid tio tiden åkte jag hem till Malin och drack kaffe innan hon skulle vidare. Så väl hemma igen plockade jag fram kycklingfiléer från frysen till dagens mat, mockade och fixade stallet och tvättade ännu mer. 
 
Har inte blivit någon promenad idag eller tömkörning som jag skulle då de verkigen har regnat konstant här hela dagen och gör fortfarande. 
 
Började med maten så den var lagom färdig tills mamma kom hem från jobbet. Idag fick de bli kycklinggryta och makaroner då de inte fanns något ris hemma som jag hade hoppats på 😖 men mat som mat. 
 
Efter maten så åkte jag, mamma och ungarna till stan så nu var väl hemma nu vis åtta ikväll.
Känner mig helt slut i både kropp och knopp. Cilla har ju ett jäkla humör så när hon får sina utbrott så sprider hon all sin negativ energi till andra, så denna kvällen känns helt förstörd. 
 
Har precis varit ute hos hästarna nu i alla fall, tog in dem och lindade bakbenet på Skrutten. 
Nu ska jag slänga i mig lite kvarg och snart upp å bädda sängen så man kan slockna gott sen. 
 
Imorgon jobbar jag 11-21 så hoppas jag är på bättre humör imorgon. 
 
Hinner inte med något eller någon känns de som, sen ska jag väl tillägga att jag vägrar jaga folk och känna mig påstridig så jag låter faktiskt andra höra av sig lite med ibland. 
 
Ha nu en fortsatt trevlig kväll i regnet 💞
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2014-11-06 15:14:37

Vilken energi du verkar ha när du är ledig =).
Det är ok att låta andra höra av sig istället för att få känslan att man jagar folk. Har samma sak..
Ta hand om dig <3

Svar: Tack fina du <3
Hoppas allt är bra med er, saknar er <3
Sanna Anerland

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-30 14:57:30

Du är så söt

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-30 14:59:27

Du är så söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela