cowgirlsdontcry.blogg.se

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan Ha en trevlig läsning =)

21 oktober

Publicerad 2014-10-21 10:41:35 i Allmänt,

 
 
God förmiddag! 
 
Hoppas eran vecka har fått en bra början ☺️
Min började med ledighet och är fortfarande ledig 👍
 
Igår som sagt var jag ledig, började dagen med stallet som vanligt, rengjorde Skruttens mugg som äntligen har tappat skorpan och börjat bli mjukt och fint. Tar tid men gäller att ha tålamod och verkligen rengöra och smörja minst två ggr om dagen. Allt för dem fyrbenta 💞
 
Efter frukost och morgonkaffe så var de diskmaskinen som fick köra ett lass, tvättmaskinen sattes igång, dammsugaren fick jobba och även skurmoppen. Åkte ner till affären och handlade lite fika då Linn och hennes söta 7 månaders bebis Hilda kom till mig runt fem tiden, blev massa prat, kaffe, fika och bebisgos ☺️
 
Innan hon åkte hem så hängde dem med ner till stallet och så tog vi in pållarna för natten. 
Vid elva tiden åkte hon hem, skönt att äntligen hinna träffas, nästa gång åker jag ut till henne istället ☺️
 
Idag startade jag dagen likadant som igår, diskmaskinen har precis blivit färdig så ska snart tömma den, tvättmaskinen har fått ett lass skittvätt och hästarna har blivit genomborstade och gosade med. 
Hundarna ska snart få en omgång med kloklipparen innan dammsugaren ska få jobba igen. Ska bädda rent sängen och försöka plocka i ordning lite och sen ska jag även försöka ta de lite lugn och läsa lite i boken med en kopp te, får väl se om de händer 😉
 
 
Nä nu måste jag ta tag i allt, ha de bra 💞
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-10-21 11:15:10

Å vilket vackert barn ❤️😆 !! Det va så mysigt å hälsa på igår . Du är så go Sanna . Tack ! Kram

Svar: Du är vacker min fina vän 😘❤️
Sanna Anerland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Anerland

Välkommen till min lilla blogg! Här kommer du få läsa om allt mellan himmel å jord, mitt liv som servitris, drömmen om western, livet som häst och hundälskare, hur det är att leva med en kronisk sjukdom och allt där i mellan. Ha en trevlig läsning =)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela